Locked History Actions

Chief Executive Officer

Žodis angliškai

Chief Executive Officer

Santrumpa

CEO

Žodis Lietuviškai

Generalinis direktorius


Apibrėžimas

Generalinis direktorius – asmuo, užimantis aukščiausio lygio pareigas organizacijoje ir yra atsakingas už visos organizacijos valdymą ir administravimą. Generalinis direktorius taip gali būti vadinamas organizacijos valdybos pirmininku ar prezidentu.


Paaiškinimai

Atsakomybės

Planavimo:

  • Kurti metinius veiklos planus, kurie palaiko tarybos nustatytą strateginę kryptį, susietą su metinės veiklos biudžetais; pateikti metinius planus tarybai, kad juos patvirtintų.
  • Bendradarbiauti su taryba, apibrėžti ir išreikšti organizacijos viziją bei plėtoti strategijas pasiekti šią viziją.
  • Plėtoti ir stebėti strategijas, užtikrinančias ilgalaikį finansinį organizacijos gyvybingumą.
  • Plėtoti ateities lyderiavimą organizacijos viduje.

Valdymo:

  • Paremti kultūrą, kuri atspindi organizacijos vertybes, skatina siekti puikių veiklos rezultatų ir padidėjusio produktyvumo.
  • Samdyti, valdyti, ir atleisti iš darbo žmoniškuosius organizacijos išteklius pagal įgaliotų darbuotojų politiką ir procedūras, kurios visiškai atitinka galiojančius įstatymus ir reglamentus.
  • Numatyti organizacijos operacijas ir užtikrinti, kad jos laikytųsi teisinių ir kontrolės reikalavimų.
  • Sukurti ir palaikyti procedūras įgyvendinti planus, kuriuos patvirtino direktorių taryba.
  • Užtikrinti, kad darbuotojams ir tarybai yra pateikiama vis atnaujinama informacija.
  • Reguliariai įvertinti organizacijos ir darbuotojų veiklą.

Finansų valdymo:

  • Numatyti ir paskirstyti darbuotojus, atsižvelgiant į besivystančius metinius biudžetus, kurie paremia veiklos planus.
  • Pateikti biudžetus tarybos patvirtinimui.
  • Apdairiai valdyti organizacijos išteklius pagal galiojančius įstatymus ir reglamentus.
  • Užtikrinti, kad darbuotojai praktikuotųsi visose tinkamose apskaitos procedūrose, laikantis visuotinai priimtų apskaitos principų.
  • Greitai pateikti kruopščią ir tikslią informaciją, kuri tinkamai informuoja tarybą apie organizacijos finansinę padėtį

Personalo valdymo:

  • Įdarbinti ir paskirstyti darbuotojus projektų įgyvenimui.
  • Užtikrinti darbuotojų plėtrą ir mokymą.
  • Pildyti dokumentacijas.
  • Palaikyti gerus darbuotojų santykius.
  • Kurti veiklos valdymo ir gerinimo sistemas.
  • Apjungti visą personalą planuojant ir didinat gamybos produktyvumą.
  • Dalyvauti direktorių tarybos susitikimuose, organizuoti susitikimus ir derinti darbotvarkes.

Programinio efektyvumo:

  • Prižiūrėti paslaugų ir programų dizainą, tiekimą ir jų kokybę.
  • Neatsilikti nuo esamos tendencijos, susijusios su organizacijos produktais ir paslaugomis.
  • Rinkti ir analizuoti įvertinimo informaciją, kuri parodo organizacijos programos pastangų sėkmę; tobulinti ir keisti programas, atsižvelgiant į šią informaciją.

Kapitalo didinimo:

  • Būti pagrindiniu asmeniu, kapitalo didinimo raginime.
  • Plėtoti su taryba kapitalo didinimo strategijas ir paremti tarybą kapitalo didinimo veikloje.
  • Prižiūrėti personalą kuriant ir įgyvendinant kapitalo didinimo planus, kurie palaiko strategijas, priimtas plėtros komiteto.
  • Prižiūrėti, kad darbuotojai laiku pateiktų pažangos ataskaitas finansuotojams.

Reikalavimai šiam darbui

Švietimas ir sertifikavimas:

  • Privalomas verslo administravimo magistro laipsnis, tačiau kartais, verslo vadybos bakalauro laipsnio gali pakakti, jei kandidatas turėjo didelę patirtį.

Žinios ir patirtis:

  • Turėti išsamų supratimą apie visus veiklos aspektus, taip pat apie konkrečių pramonių dinamiką.
  • Gebėti nustatyti prioritetus, valdyti stresą ir laiką, siekiant įvykdyti įvairias užduotis per ribotą laiką ir užtikrinti, kad jokia sritis nebūtų apleista.
  • Mažiausiai 15 - 20 metų didelė patirtis konkrečioje pramonės šakoje.
  • Palanku turėti papildomos konkrečios pramonės kvalifikaciją, pvz.: diplomuoto buhalteris kvalifikaciją.
  • Privalomos puikios matematinės žinios, ypač kai kalbama apie valdymo biudžetą ir finansus.
  • Privalomas pasitikėjimas savimi, pasiruošimas, motyvacija, organizuotumas ir gebėjimas priversti kitus darbuotojus dribti komandoje bei palaikyti optimistinį požiūrį
  • Privalo būti labai komunikabilus, nes eina pareigas per svarbius akcininkų susirinkimus, taip pat turi susisiekti su akcininkais ir vartotojais.


Naudota literatūra

1. http://www.docstoc.com/docs/4625305/CEO-job-description

2. http://www.sampleresume.net/Job-Description/Chief-Executive-Officer-Job-Description.html

3. http://www.ehow.com/about_6514910_job-chief-executive_.html